bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic

Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Scannere og radiokommunikation :: Antenner

<< Forrige emne | Næste emne >>
Ny antenne (til bynært område hvor de egentlig ikke må sidde.... )
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex Tiedemann, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
Bjarke
lør 29. dec 2018, 09:25
Registeret medlem #3947
Oprettet: ons 28. okt 2009, 22:06
Sted: Århus
Hejsa. Jeg har vækket min gode gamle scanner til live igen... Men den der antenne jeg engang havde har borte taget. SÅ nu vil jeg jo gerne have en ny antenne. Jeg vil gerne lytte til fly (både milli og civil) samt maritime kanaler. Hvilken ville være at foretrække? Fik en anbefaling på denne: Base antenne MK 2-0 bygget specielt til 2 Meter 144-175 MHz (2,15 dBi)
men dækker den områderne?
Tilbage til toppen
Johntk56
lør 29. dec 2018, 14:51
Registeret medlem #3231
Oprettet: ons 20. aug 2008, 21:58
Sted: Midtjylland
Bjarke skrev ...

Hejsa. Jeg har vækket min gode gamle scanner til live igen... Men den der antenne jeg engang havde har borte taget. SÅ nu vil jeg jo gerne have en ny antenne. Jeg vil gerne lytte til fly (både milli og civil) samt maritime kanaler. Hvilken ville være at foretrække? Fik en anbefaling på denne: Base antenne MK 2-0 bygget specielt til 2 Meter 144-175 MHz (2,15 dBi)
men dækker den områderne?

Det hele på en antenne er nok svært, men MK 2-0 kan bruges til civil fly og maritim trafik

Denne er et bud på civil og mill fly : https://hamradiostore.co.uk/diamond-d-777-only-62-95.html

Mvh
John
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF