bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic

Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Dansk Scanner Information :: Om disse sider

<< Forrige emne | Næste emne >>
Dansk Scanner Mailingliste - sidste chance for et tilbageblik
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex Tiedemann, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
Per H. Nielsen
ons 30. okt 2019, 07:30

Registeret medlem #1
Oprettet: ons 11. jan 2006, 15:35
Sted: Bagsværd
Yahoo har meddelt, at Yahoo Groups vil undergå en kraftig ændring herunder at alt gemt indhold bliver fjernet.

Hvad har det så med denne side og scannere at gøre, vil nogen af jer sikkert spørge :-)

Men sagen er jo, at før vi fik forum på denne side, så foregik der en meget livlig aktivitet på Dansk Scanner Mailingliste på Yahoo Groups. På Yahoo Groups ligger der derfor et stykke historie om udviklingen af vores hobby, som desværre vil forsvinde, når Yahoo den 14. december fjerner alt brugeroprettet indhold herunder alle gamle indlæg. Blandt indlæggene gemmer der sig helt sikkert også oplysninger, som stadig kan være interessante.

Hvis nogen har lyst til et nostalgisk trip, så kan det nås endnu.

Listen gamle indlæg kan ses på: link

Arkivet med de gamle indlæg har været den eneste grund til, at det gav mening at opretholde listen. Når indholdet den 14. december forsvinder, så er det nok på tide at lægge listen i graven herunder at fjerne henvisningerne i menuen ude til højre her på siden.

Mere om ændringerne på Yahoo Groups kan ses på: link

Tilbage til toppen
Hjemmeside
rds
søn 01. dec 2019, 20:32
Registeret medlem #1808
Oprettet: man 07. maj 2007, 19:06
Sted: Esbjerg
Hej Per, ved ikke om du har set det men de skriver noget med at man kan downlad gammelt indhold link
Tilbage til toppen
Per H. Nielsen
søn 01. dec 2019, 21:18

Registeret medlem #1
Jo det har jeg set og jeg har for alle tilfældes skyld brugt muligheden. Jeg havde dog alle indlæg fra listen i forvejen, da jeg gennem årene har fået dem som mails og arkivet dem.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Per H. Nielsen
tir 13. okt 2020, 07:20

Registeret medlem #1
Ikke overraskende har Yahoo nu taget næste skridt: Yahoo Groups lukkes helt. Se mere på link

Denne gang har det ingen praktisk betydning for dkscan mailinglisten, da de gamle indlæg fra listen jo forsvandt, da de for et år siden fjernede alt indhold og kun videreførte listerne som rene mailinglister.
Det eneste, der er tilbage nu, og som forsvinder til december, er den ikke længere aktive mailingliste. Som ejer af listen kan jeg se, at der er 567 medlemmer hvoraf de fleste sikkert har glemt alt om den.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Trådløs
lør 17. okt 2020, 09:37
Registeret medlem #1972
Oprettet: tor 19. jul 2007, 13:35
Sted: Østjylland
Det er jo ufattelige mængder af viden og info der går tabt når Yahoo Groups lukker :-(
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF