Oprettet: fre 01. apr 2011, 09:27 Sted: Danmark Indlæg: 179
ISL forspørgsler kommer næsten altid af 2 omgange.
Først teksten ISL forspørgsel (uden andet indhold)
Så går der lidt tid.
Så kommer teksten ISL forspørgsel igen efterfulgt af hvad sagen så drejer sig om.
I de andre alamer kommer som regel på flere linier, hvor nogle kun har de ting du skriver i din første post, mens andre linier har flere detaljer.
Men nogle af dem kan have forskellig bit-rate, så måske din antenne, eller modtage-forhold er lige på vippen, sådan så PDW ikke kan dekode de linier hvor der er længere indhold. Anden forklaring kan jeg ikke lige se.
Eller også har du måske sat PDW til ikke at dekode alle bit-rate mulighederne (i options har du vel sat hak i alle under pocsag, dvs 512, 1200 or 2400)
Nogle af linierne har også forskelligt pocsag-nummer under 'mode' (altså i listen hvor du ser alarmerne) Feks Pocsag-1, eller pcosag-2 kan der stå, eller pocsag-4 mener jeg også der nogle gange står.
///////////
opdatering søndag 13. februar:
Jeg har kigget lidt nærmere på udkald og alle der kommer fra adresse "0009000" har kun den første del som du beskriver.
Andre adresser har mere tekst. Jeg har feks et udkald på 7 forskellige linier, hvor 2 linier er fra adresse 0009000 (og ikke siger mere end det du nævner) og så 5 linier med 4 forskellige adresser som alle har mere info efter det første du også får.
Så det må have noget med de adresser at gøre i dit tilfælde.