Den står som ny Og der med følger 3 helt nye AA Lithium opladelige batterier med i prisen.. Opladeren blev købt i juli 2022 pga en kortslutning i laderen på grund af at jeg var stor en idiot og glemme laderden i bilen een vinteren nat så lærte jeg det .. Der medfølher en adapter fra SMA til BNC & der medfølge 2 antenner begge med BNC stik, hvor den ene har almindelig længde & den anden er en " pisk " ...yderligere med følger 5 helt nut genopladelige barreritr i en god klasse same en battreioplader...
* Frequency range: 25 - 1300MHz * Modulation FM, FMB, WFM, AM * Step 5, 12.5 or 8.33 10, 12.5, 50kHz * 2500 dynamic channels * 200 Systems * Groups 20 per system * 10 User programmable search banks * Band coverage 21 bands * Scan rate 100 channels per second * Search rate 300 steps per second (5kHz step only) * Preprogramed air band search * 3 selectable band plans * Supports 8.33kHz air band step * Close Call 'RF capture technology' * Audio output 500mW into 24 Ohm int. speaker * 110mW into 32 Ohm headphone * Power 3x AA Alkaline batteries (not included) State of the art scanner receiver with the 'Close Call'. Ideal for ham, air band and marine usage. Also includes Air Service Search with CTCSS and DCS squelch modes ..That the thing it can scan & many users will say the samen
Prisen må vi kræmmer om,for det er bestemt den bedste scanner som håndholdt helt op til serien SDS100' Har du et bud så ring til mig på50116707.. Jeg eR altid friskug på en FRISK DEAL