Oprettet: fre 19. nov 2010, 19:37 Sted: Karlstad, Sverige Indlæg: 115
Jeg har forsøgt at skabe en opdateret liste over Danske Militaere Fly-frekvenser.
Jeg har været igennem denne tråden, kopieret frekvenserne, renset for dubletter, og erstattet den blandede terminologi med lidt mere konsekvent terminologi.
Nogen kommentarer før jeg sender listen til Per før opdatering af mil-fly listen ?
Oprettet: man 13. feb 2006, 19:52 Sted: Tølløse Indlæg: 424
Er frekvenserne bekræftede? altså, ved vi at de forsat anvendes? Jeg tænker fx. på denne her: 280.400 ARMY- (Øvelse med Hæren - hørt aktiv 27-29. nov 06)
Trådløs skrev ...
Det fremmer absolut overskueligheden over milair frekvenser, da frekvenssidens mil fly frekvenser godt kan virke lidt rodet. Godt arbejde!
Tak. Bemaerk at dette er kun de "nye" frekvenserne fra denne tråd. Jeg har også en "opdateret" liste, en kombination af den "gamle" listen fra mil-fly siden og ovenstående liste, renset for dubletter. Jeg sender den opdaterede listen till Per....
De fire dubletter er væk. Listen er erstattet med en ny version, med ny terminologi. "Kodenavne" Skylight og Craven etc. er erstattet med "klartext", Karup og Skrydstrup etc.
Oprettet: fre 01. apr 2011, 09:27 Sted: Danmark Indlæg: 174
Denne tråd har nogle år på bagen nu, så er der nogen der har lidt mere friske opdateringer af hvor er vi henne iøjeblikket med mil-air frekvenser osv?
Frekvens-oversigten siger sidste opdatering er fra 2013, men samtidig at frekvenserne er ændret 2006 og at oversigten derfor ikke viser rigtigt (Og henviser så til denne tråd, som jo sidst blev opdateret i 2015)
Så er der nogle der er på forkant med DAF og kan kaste lidt lys over tingene som de er nu i 2018?
Oprettet: ons 20. aug 2008, 21:58 Sted: Midtjylland Indlæg: 426
JEL skrev ...
Denne tråd har nogle år på bagen nu, så er der nogen der har lidt mere friske opdateringer af hvor er vi henne iøjeblikket med mil-air frekvenser osv?
Frekvens-oversigten siger sidste opdatering er fra 2013, men samtidig at frekvenserne er ændret 2006 og at oversigten derfor ikke viser rigtigt (Og henviser så til denne tråd, som jo sidst blev opdateret i 2015)
Så er der nogle der er på forkant med DAF og kan kaste lidt lys over tingene som de er nu i 2018?
Tak på forhånd :)
Jeg er aktiv her i det midtjydske og kan godt hjælpe dig lidt på vej
Har lidt på fornemmelsen at man ikke uden videre deler sin viden, hvilket jeg ikke forstår